Alla inlägg den 15 november 2008

Av Nina - 15 november 2008 21:36

Jaha, nu snöar det. En hel del har det kommit. Hela dagen har det ramlat ner en massa vitt..

Erik ville ju inte gå ut. Han har för mycket att göra nu. Att utforska sitt rum. Inte är det några nya saker direkt, men det som finns står på nya ställen. Tidningarna är ihop plockade i tidningspärmar. Kul tycker Erik. Det är bara att ta en och sätta sig på sängen eller fåtöljen och läsa. Han riktigt njuter. Känns bra. Bakat har vi inte gjort idag. Det fanns inte tid i Eriks värld. Gick bra att laga mat. Han tog själv tag i den saken. Visade att det skulle vara spagetti till middag idag. Det gick bra. Han åt som om han inte sett mat förut. Men det klart, det man gör själv smakar lite extra.

Har hittat kameran. Glad blev jag. Ska försöka ladda in lite bilder. Men just nu blir det inget. Känner mest för att luta mig tillbaka.

När det gäller pyssel. Det blir lite då och då. Har just nu blivit klar med handsyningen till jobbet tavla. Nu kan jag slå på värmen så jag kan sätta mig i sy stugan. Känns bra. Det har tagit längre tid än jag tänkt. Men jag tror att det blir bra.

Nu ska jag säga godnatt till Erik. Dags att sova...

Kram och hörs

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards