Alla inlägg den 2 november 2008

Av Nina - 2 november 2008 20:39

Jaha, nu har denna helg gått till ända...

Fullt upp. Fick besök av grannen på fredag kväll så det blev nån liten en innan kvällning.

Trick or treat... knack på dörren. Tar det säkra före det osäkra... godis.

Lördag steg temperaturen, upp emot 13 grader kallt. Som jag sagt förut, vintern är på ingående. Grannen Göran kom över. Vi brukar prova olika sorters Wisky. Nu blev det bara en... han skulle ju ut på jakt på söndag.

Så söndag då, en vilsam dag. Svågern och svägerskan tittade in på en fika på väg hem från en hel helg i Sundsvall.

Sen måste jag ju berätta om min nya spis, det är en fin en det... Jättekul. Nu först märker jag att våran gamla hade nog gjort sitt. Tyckte plattorna fungerade bra men märker nu att de var ganska slut dom oxå...

Nu får vi hoppas att den håller. Som jag sa förut så dog ju lill tvn. Det gjorde också till slut WII spelet. Och sen nu ikväll villen inte riktigt viasat fungera.... man funderar lite vad som är pågång.

Datorn ska vi inte prata om den har ett eget liv. Tror lille sonen lagt in och tagit bort för mycket. Ibland hittar vi ingenting. Men det löser sig nog.

Imorgon far Erik till Gnesta igen på två veckor. Sten är hemma en, hemma och hemma. Han har fullt upp med skogen denna vecka. Själv blir jag nog hemma ett par dar till. Kan inte riktigt säga att jag mår bra. Men jag ska inte klaga det finns de som har det betydligt värre.

Nu slutar jag för denna kväll. Skriver några rader imorgon igen.

Ha de


Anna....ska försöka "piffa" upp min sida... vet inte hur. Tycker att det är ganska bra ändå... Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards