Alla inlägg den 7 november 2008

Av Nina - 7 november 2008 22:33

Jaha, nu har vi ätit och mått gott.

Grannen Göran var hit på midda som blev bättre än jag trodde. Lite vitlöks wookat kött, en sorts friterad kyckling. Till detta ris och jordnötssås och lite blandade grönsaker. God dryck och en enkel cholkad dessert.

Kan ni tro att man är mätt....

Avslutades med att spela lite kort.

Mycket trevlig kväll.

Kan lova att det är absolut inte den sista heller.

Nu är det snart dags att krypa ner i sängen. Tidigt uppe i morse och antar att det blir tidigt imorgon också.

Det finns ju alltid att göra.

Kram och godnatt

Av Nina - 7 november 2008 10:31

Så är äntligen den härlig fredagen här...

Fredag som förknippas med lugn och ro. Alltså att det finns två dagar bakom som man stilla kan njuta av...

Ja, vad ska då vi göra denna helg???

Kanske man ska ta och städa av lite...

Eller fixa om i Eriks rum.

Bäst att passa på när Sten är hemma. Själv är jag lite indisponibel som det så fint heter. Men det är svårt att bara sitta brevid...

Vi får se.

Grannen kommer iallafall över ikväll och äter med oss. Ska göra lite blandad plockmat. Enkelt men gott. Det lär bli till att prova nån ny sort oxå... wisky...

Sten har precis farit för att hämta grus. Vi måste ju gräva en radon brunn. Bor visst på radon mark. Mycket höga värden var det här... snart är man kanske självlysande..

Just ja, ringde doktorn i morse. Ska nu sluta under en vecka med kortison för att sedan prova igen. Han tyckte att det vore en lämplig åtgärd. Om man inte är van med medicin så kan man reagera på olika sätt. Han ville också att jag då skulle ha allergi tabletter hemma ifall att. Känns lite luddigt så vi får se hur jag gör med det.

Nä, nu ska jag hämta posten. Ta mig en kopp java och bara slappa en liten stund innan gubben kommer.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards