Alla inlägg den 17 november 2008

Av Nina - 17 november 2008 21:08

Har fått frågor om hur det ser ut härikring. Därför några bilder från omgivning. Se så vackert det är.

Titta gärna in, kaffe finns alltid.

Kram

Av Nina - 17 november 2008 20:18

Idag är en speciell dag för Anna. Hennes vän fyller år, 25 hela. Jag vill bara sända en liten grattis hälsning och hoppas ni har det bra.

Många kramar från mig




Av Nina - 17 november 2008 11:09

Hur många är det som egentligen älskar måndagar???

Inte jag iallafall. Men jag tror att Erik gör det. Han var då väldigt glad imorse när han fick ge sig iväg. Det känns både och. Bra att han gillar att åka till Gnesta, men dåligt att han vill lämna mig. Men han är visst lika lycklig när han ska åka hem. Så det jämnar ut sig.

Ja, som sagt Erik for imorse. Han var väldigt trött. Sa klart och tydligt att han inte ville kliva upp och drog täcket över huvudet.

Men upp kom han och åt en stor portion gröt innan han for iväg. Nu dröjer det tio dagar tills nästa gång. Längtar redan.

Men en annan glädjande nyhet för mig är att kanske gubben kommer hem till helgen. Det var tal om att det skulle stanna längre. Var inte mycket kvar på arbetet dom har. Nu visar det sig att de blir nog klara denna vecka. Och inte är jag ledsen för det inte. Nä, tvärtom. Nu får jag hjälp med ved bärning och snö skottning....

Skämt och sido, saknar alltid min man när han är borta.

Nu har jag haft min lilla rast. Dags att fortsätta med dagens planering. Ser att det även snart dags för lunch.

Smaklig måltid.

Ha de bra

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards