Direktlänk till inlägg 5 november 2008

Onsdag

Av Nina - 5 november 2008 10:25

Skrev inget igår. Hände ju inget speciellt.

Nu är jag alldeles ensam. Sten är i skogen och jobbar lite. De var nåt med taket till "slakteriet" som skulle fixas. Sören är där oxå. Sen skulle det fixas med nåt annat... vet inte riktigt vad. Men det är som pojkar är... meka....

Själv, ja ingen bra dag idag. Håller mig lite mer i stillhet. Men ikväll skall jag på Tupperware party. Alltid något.

Har funderat lite över det här att äta kortison. Om man läser alla biverkningar.... ska man verkligen stoppa i sig sånt. Mina problem med medecin, ja inte är jag bra i magen inte. Sen är det som om det sväller i munnen så jag biter mig hela tiden. Blodsmak i munnen mest hela tiden, inte gott. Men jag ska ju bara äta fem veckor till....

Om jag blivit bättre... nja, det kan vi ta en annan gång. Lite bättre, men man hade ju önskat mer.

Lite tråkigt att vara hemma. Men skönt då jag inte fungerar riktigt fullt ut. Känns lite orättvist för mina elever om jag skulle vara där. Allt blir bättre.

Nu lägger jag in en bild på Anna och Nordman. Hon vet att jag gillar honom och när hon träffade han fixade hon bilden. Tänk va, två godisar på en bild. Kvaliten dålig...mobil kamera

Ha bra.

Kram

 
 
Annas Gudfar

Annas Gudfar

5 november 2008 10:40

Ojdå, har missat att också bloggar Nian. Men jädrar va glad jag blev att jag hittade hit nu. Oj vad Erik har blivit stor ja tdien går och flyger och far.....
Vi får hras sanrt, du kan gå in på min Svensak blogg och läsa vad som häder i mitt liv just nu http://ordtankarbild.blogspot.com/
Hehe, ag bloggar på fyra olika ställen nu!
Puss&Kram Anders

http://ordtankarbild.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards