Alla inlägg under maj 2009

Av Nina - 10 maj 2009 19:12

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva. Först var man ju i Gnesta. Sen har denna helg bara runnit iväg. Har köpt gardiner till förtältet. Sålt husvagnen. Varit till Sundsvall och shoppat runt. Idag har det varit ute städar dag. Nu är altanen färdig för att sitta och äta. Känns bra. Tyvärr blev det inte middag ute, regnet och kylan kom ivägen.

Annars, ja Sverige fick ju brons idag och det känns ju oxå bra.

Ja, de var nog det mesta det... Inte har det varit mycket inte.

Men jag kan berätta att i Gnesta hände det mycket. Det var jätteroligt att träffa alla. Nu var som vanligt tiden alldeles för kort. Man hinner inte med allt man skulle vilja. Men vi var till Mättinge. Vilket ställe. Kan rekomenderas.

Vad mer, ja har fortfarande inte fått min nya ytterdörr....

Nä, nu ska jag sy gardinerna färdig.

Kram på er alla.


Av Nina - 1 maj 2009 20:26

Det har ju kommit tillökning i "familjen".

Har fått underbart fina bilder. Vill så gärna lägga ut nån... vi får se hur de blir med de.

Kram och grattis

Av Nina - 1 maj 2009 16:16

Jaha, nu har vi firat Valborg. Hon fyller år idag och går i pension...

Vi har alltså fler att fira.

Igår var det min alldeles egen dotter ANNA som fyllde år. Idag grannen.

Vad vi gjorde igår.. tja, inte mycket inte. Jobbade först, sen hämtade jag Erik och sen blev det till att fixa för tacos. Grannen kom så det blev lite kortspel.

Idag är det underbart härligt soligt väder. Vi har verkligen utnyttjat dagen. Krattat och donat. Blommorna på plats och sånt dära. Det blev även en grillning till lunch. Bjöd grannen tvärs över på lite korv. Nu vankas snart middag. Erik börjar på att bli hungrig.

Hör och syns

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards