Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Nina - 30 maj 2009 22:51

Vilken underbar dag det varit idag. Man kan nästan inte tro de är sant. Solen har lyst hela dagen. Har hunnit planterat lite blommor ute och sen satte vi båten i sjön. Naturligtvis var vi ut på en tur också. Helt spegelblankt och fint. Solen gassade på.... de känns nu... Är lite röd på kroppen... Men förhoppningsvis blir det till brunhet sen.

Ja, de var lite om vad som hänt.

Vi hade tänkt åka in på stan för det är faktiskt crusing i Sollefteå, men, men de blev inte riktigt så. Först kom ett par hit sen kom nästa. Så med andra ord blev vi kvar här på altanen. Om jag ska vara riktigt ärlig så sitter vi kvar där än men jag kände att jag skulle gå in en stund. Det är en sju jävla massa mygg ute.

Imorgon sägs det bli ännu mera soligt. Vad kan man säga om det. Tja, de blir nog till att åka ut med båten en stund. Sen ska faktiskt min man fara och jobba ett par dagar. Det kommer att kännas konstigt. Han har ju varit hemma ett tag nu. Men det är bra att han kommer iväg lite också. Kommer sakna honom för man har ju blivit van att ha han nära nu. Erik kommer hem till helgen. Saknar som vanligt honom när det är helg. Men snart är det sommarlov och då är han hemma hela sommaren. Känns skönt. Hoppas nu att det blir bra väder. Fast om vi ska tänka på vad Erik tycker så får det inte bli för mycket sol, han är lite känslig för det, men det ska vara varmt. Vi får göra ordning poolen så den är klar innan det blir sommarlov.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det snart dags att krypa ner i den sköna svala sängen.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards