Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Nina - 16 maj 2009 22:15

Här kommer nu två kusin bilder.

Första är på mig och kusin Annelie.

Den andra på mig och kusin Inger, kanske du kommer ihåg när och var den togs.

Jättekul tycker jag.

Kram

Av Nina - 16 maj 2009 21:31

Kära kusin, hör du va högtidligt de blev...

Kul att du titta in på min blogg och skrev en liten rad.

Jag har hittat ett kort på dig och mig.. men va jag gjorde av de vet jag inte nu. Troligtvis ligger det på den andra datorn men men de kommer jag lovar. Ett jättefint kort på oss, kul va. Sen hittade jag ett på Anneli och mig som jag också kommer att lägga in. Men de blir sen. Erik sitter ju vid den andra datorn så jag får vänta tills han somnat.

Annars, ja vanlig lördag är det här. Hela dagen har vädret varit dåligt men mot eftermiddagskvällen kom solen. Som vanligt. Vi har spelat lite foboll ute och försökt flyga drake. Det hela avslutatdes med fika i husvagnen. Eriks nya favorit ställe.

Nä, nu ska jag verkligen kolla in tvn. Just nu är det Island och jag tycker den är underbart fin. Den kan få vinna den.

Kram


se va man kan vara försjönken i sina egna lösande tankar.....



Av Nina - 16 maj 2009 15:23

Nu har jag lagt in ett 100 tal dia bilder. Inte världens bästa apparat men jag ser bilderna i allafall.

Vilka minnen som dyker upp. Alla tankar. Vart har alla tagit vägen. Jag kommer så småningom lägga ut en hel del bilder på bloggen. Men jag måste ju fråga om lov först.

Ser verkligen fram emot och fortsätta lägga in. Nu har det varit tre kassetter som jag har lagt över. Har ett tjugotal till så jag vet vad jag har att göra. Det som varit roligast är att jag har inte en aning vad de innehåller. En kan vara blandat med både Erik som är född 96 som kort på mig då jag var kring tre år. Så det är en salig blandning. Ska verkligen försöka sortera nu när jag har bilderna på USB. Hör vad mordern jag blivit... Men jag måste säga att det är en fantastisk uppfinning. Hur många kort som helst verkar få plats. Och man kan sortera och skriva vad det är för bilder. Nästa steg blir till att skaffa något bra och framförallt enkelt fotoprogram. Ja, ja. Jag lägger in några fler bilder. Kul att se.

Kram på er alla


bild 1:Jag och pappa

bild 2: Jag och Anna

bild 2: Morfar och Anna


ps, jag tycker faktiskt att det syns vart Anna kommer ifrån....

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards