Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Nina - 31 maj 2009 20:45

Jaha, då har mors dag varit då.

Vad är nu det?? Funderar lite då och då på betydelsen. Vad är det för något som gör mors dag? För mig personligen är det att bara få vara ledig. Inte göra någonting om jag inte vill. Och det är vad jag verkligen har gjort idag. Har börjat dagen med att sitta i solen och bara slappa en stund, det varade ca 45 min sen var jag less. Vad gör man då då, tja man kan ju gå över till grannen och dricka kaffe. Sagt och gjort. De blev både kaffe och glass. Sen gjorde jag ingenting igen. Läste lite och drack lite mer kaffe. Sten, ja han har varit riktigt dålig idag. En erfarenhet rikare. Gin är inte så bra i så stora mängder.... Så som ni förstår har inte heller han gjort så mycket idag. Men vi avslutade med att åka på pizzan i Långsele och där blev jag bjuden på mat. Mätt och nöjd är vi nu och ska snart krypa till kojs. Ha de nu så gott alla.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards