Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Nina - 18 maj 2009 21:38

Jaha, då har ännu en arbetsdag gått. Idag har det varit en lite intensiv dag har varit på förmiddan på studiebesök. En mycket händelserik förmiddag. Sen har dagen bara gått på. Blev lagom lång. Kom på plats sju och gick hem tjugo i fyra. Men jag kan avslöja att nu är jag dödstrött.... Synd att jag inte kan säga detsamma om Erik. Han verkar mycket pigg han...

Annars, ja Sten försökte sig på att gå in på AF idag. Men de var han inte ensam om. Vad både han och jag glömt bort var att både Zlyftens och DHLs personal hade sin första arbetslösa dag i dag. Så ni kan tro att det var fullsatt där. Han hämtade bara en tidning och gick vidare.

Ja imorgon är en ny arbetsdag igen. Studiebesök först halv dag sen tar lektionerna vid. Blir nog en 7-4 dag igen. Men de är ju bra det, de blir en himla massa timmar som jag gjort för mycket. Är nu uppe i över 70 timmar redan. Undrar bara hur jag ska få ut dom??? Kan inte direkt ta en vecka eller så, men det finns ju timmar och vissa dagar som man kan plocka nu när sommaren börjar närma sig kanske. Vem vet.

Nä, nu ska jag börja göra mig klar för att krypa till sängs. Ha en fortsatt bra kväll och vi hörs nog imorgon.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards