Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Nina - 20 juni 2009 18:25

Jaha, då var själva midsommar klart då...

Vi hade tur med vädret. Stången blev rest till Eriks stora glädje, som inte vi förstod först. Allt gick som rutin. Vi klädde stången, grillade och åt, gick frågeslinga. Sen skulle Erik helt plötsligt hem (kl var ioch för sig 20.45) jag följde honom på avstånd för att kolla vad som var på G. Döm om min förvåning då han springer in för att hämta nalle, pyjamas och tandborste. Han skulle helt plötsligt sova i husvagnen. Han har inte tidigare visat något intresse av det men nu. Funderade en stund och kom på, varje år har vi midsommarnatten sovit i husvagn. Naturligtvis ska de va så, bara stången är rest så är det dags... Han är bra lustig den lille saken..

Som vanligt blev det tidig kväll för mig, min kropp gjorde sig väldigt påmind. Som om det inte var nog, de blev lite feber också.

Idag är det lite bättre. Solen har skinit idag en hel del, det påverkar mig ganska mycket. Just nu så regnar det igen. Men vi ser att himlen är blå där bakom så de är bara att vänta.

Imorgon då ska jag och assistenten dra till Brista. Jättekul, känner att det börjar bli dags att spendera lite, till och med toa papperet är slut.

Ha de nu så gott alla goa glada.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards