Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Nina - 6 juni 2009 21:48

Ja vad säger man om den kombinationen...

Så här är de alltså. Idag for jag och grann frun till stan. Göteborgarn var ju där med sina blomster. Vi brukar alltid åka och handla av honom. I år var vi faktiskt besvikna. Det var inte alls lika fina och lika mycket blommor som det brukar vara. Vi handlade bara lite av honom sen for vi iväg till Bodéns och köpte resten, vad vi tror just nu iallafall, kom hem med en ganska fullastad bil. Men tror ni det blivit någon plantering... nä då. Det har bara regnat och regnat hela dagen. Det har faktiskt varit lite hagel också. Inte för att Erik har tyckt att det varit dumt inte. Man behöver ju inte direkt gå ut när regnet öser ner.

Ja sen var de det dära med fotboll då. Det är ju Sverige Danmark som spelar just nu. Sten sitter och svär och lever f-n. Han har under en timmes tid sagt att nä nu byter vi kanal de är ju bara amatörer idag. Eller, är dom färgblinda... mm mm. Vad som är på gång är ju att Sverige förlorar ikväll. Ja, så var de med det. Man kan nog säga att det var det för denna dag och även kväll.

Ha så gott, och du, skriv gärna en rad du med, i komentar kan du göra det. Skulle vara jättekul.

Kram



Lägger åter in bild på Anna och Moj. Hon missade den förra gången.

Av Nina - 6 juni 2009 00:24

Vilken dag. Var på jobbet och snurrade runt. Inte mycket nytt. Kom på när jag hade gått att jag inte ens kollat telefon, öppnade inte ens kontoret. Dumt av mig. Man vet ju aldrig de kan ju varit nåt som hänt eller så. Ja, ja de är lite typiskt mig att glömma sånt.

Erik har kommit hem och är gla. Sten är nog också glad, sova i sängen är ju inte dumt efter en vecka i husvagn.

I kväll var det poker kväll. Kul och trevligt precis som vanligt. Och alldeles som vanligt blev de ju vinst, inte för mig inte och det är ju som vanligt det också, men grannen och Sten vann, precis som vanligt. Men jag kan ju säga att jag har vunnit ändå idag. Har ju skrapat triss. Där brukar jag ju vinna, nu är det inga stora summor men så länge man kan byta ut lotterna och kanske nån extra så är det vinst.

Nä, nu lockar sängen väldigt mycket. Det blir till att krypa ner.

Kram


En lite äldre bild på mig och Anna när vi bakade på Räbbmogatan.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards