Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Nina - 10 juni 2009 22:15

Ja, inte har de varit nåt inte. Vanlig dag. Fast jag haft en go dag på jobbet. Det är ju sista dagarna före sommar lovet och då görs det som det brukas. Alltså, lunch och fika ute. Idag blev det lite längre fika än de skulle men va gör de. Tänkte att jag skulle komma mig iväg tidigare på affärn för att handla för lunchen idag så jag kunde åka hem och fixa lite. Ja, ja inte blev de nå tidigare inte, eller, jo en kvart tidigare från jobbet for jag. Men sen var de ju kvar allt de andra. De blir nog lite tid att ta ut, igen.

Fast jag klagar inte.

Alltså, imorgon har vi lunch och födelsedag här hos mig. Min elev fyller år imorgon så vi passar på med lite tårta och sång.

De kommer att bli lite mer också men de tar jag imorgon.

Nu ska jag snart packa mig i säng. Är som vanligt dödstrött, förstår inte egentligen. Hur mycket eller hur lite jag än sover är jag alltid trött. Undra just vad en semester skulle göra mig...

Ja, ja. Sängen nästa.

Kramar

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards