Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Nina - 3 juni 2009 15:08

Det blir SKOLA imorgon.

Syns vanlig tid.

Kram

Av Nina - 3 juni 2009 14:59

Ny dag och nya tag...

Är bättre men fortfarande inte riktigt bra. Men jag ska jobba imorgon. Vad är de man säger, vinna eller försvinna...

Nåja, man kan säga att jag inte har haft det "skit"kul direkt. Känner mig lite lättad.. fast när jag väl får behålla maten blir den nog kvar. Alltså inte en bantningskur inte.

Nog om den typen av prat nu då.

Har egentligen inte mycket att säga eller berätta, dagarna har ju bara rullat iväg. Har sett lite på tv, eller inte lite det har faktiskt blivit rätt mycket. Jisses vad det är många gamla och nya serier som snurrar runt på tv. En massa tvshop, tävlingar och några stackars dokumentärer.

Just nu när jag sitter här är det en repris på House. Faktiskt ett avsnitt som jag inte sett. Men jag har ju inte direkt följt den serien. Dom gånger jag sett har det iallafall varit underhållande.

Ja, sen är det nog inte mera härifrån.

Sten kommer hem imorgon kväll och på fredag kommer Erik. Hoppas på en härlig helg med sol.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards