Alla inlägg den 18 juni 2009

Kul

Av Nina - 18 juni 2009 09:02

Ganska kul egentligen. Jag brukar titta runt bland vänners bloggar och ofta skriver jag någon kommentar. Kan ju säga att det är mest till min egen dotter. Vad jag glömmer är att ändra min signatur, Mamma, det kan ju förvilla vem som helst... De har de gjort. Men det är åtgärdat.

Annars, ja Jenny berättade på sin blogg en kul grej om tanter... läs

Nu ska jag duscha sen kommer "frys" gubben. Han påstod att det inte var något fel på frysen, Sten pratade med honom och helt plötsligt kommer han idag för att byta kretskort... Vad säger man om det.

Sen måste jag nog dra mig till stan. Glömde igår att det är ju midsommar och man kanske ska ha nån mat hemma....ja, ja.

Sen är det nog inte så mycket mera. Jenny och Agnes kommer hit och äter middag med mig och Erik. Kul,kul. Hoppas bara att det blir bra.

Längtar till den dan som Agnes och Erik ska byta plats över dagen. Ska bli riktigt roligt att ha "surrhuset" här. Man blir nog trött i öronen. Inte riktigt van vid att det bara surras hela tiden.

Nä, nu är det bäst att jag sätter igång.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards