Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Nina - 30 oktober 2009 10:47

 

ha bra helg  

 

 

De kan man nog hålla sig ifrån ibland..

I morse när jag klev upp tyckte jag att det känndes som om det skulle bli en helt underbar dag. Känslan att kunna kliva upp utan att ramla bakåt på en gång var helt underbar. Tänkte att nu så... ja, ja. Nu är de inte så. Det tog kanske en halvtimme så var man tillbaka.

Men man kan ju säga att det har ändå varit en underbar morgon. Nu inte för mig personligen men det finns ju fler i min omgivning. Är så imponerad över min dotter, fast de klart hon är ju min, hon har åter igen lyckats. Då kan man ju undra med vad. Tja, jobb. Hennes jobb kan man säga försvann, gick bort. Men det har redan ordnat sig för henne idag blev de klart. Jag är så stolt och lycklig och glad.

Själv saknar jag mina elever jättemycket. Tur har man att många av dom ringer och surrar lite. Ibland önskar jag att jag bodde brevid mitt arbete, riktigt nära. Då skulle man inte vara så beroende av bil. Men nu gör jag ju inte det och jag skulle inte kunna tänka mig att flytta heller. Mitt hem min borg.

Ikväll kommer Sten hem. Härligt. Då blir de fredagsmys.

Ha gott och ha en härlig helg

Kram

 

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards