Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Nina - 4 oktober 2009 09:59

Då har första snön kommit....

Nu är de inte torr fin snö, utan mest något blött vitt som kommit och fortfarande kommer.

Kallt, inte direkt. Det är ju fortfarande plus ute...3,5.

Igår var det lördag, det hände inte mycket här inte. Såg körslaget, det var riktigt bra. Några som jag blev besvikna på var Olas kör. Jag hade förväntat mig härlig mans sång när han kom med en riktig mans kör från Lund. Vi vet ju alla att just Lund är känd för sina duktiga manliga sångare. Nu var det inte någon skön sång där inte. Hoppas att det bara var premiär nerverna så att de kommer till sin rätt nästa lördag. Stora överraskningen fick jag av Dogge eller Rico (som han heter) hans kör från Rinkeby gav verkligen järnet och lät bra. Kul kul. Amy, hon fick en att le som en vän sa på facebook.

Ja, de var min lördag de. Nu ska vi se vad söndag har att bjuda på....mer än snö då.

Eriks strumpor är klara så då blir de till att sticka ett par till????? Ett par till blir de iallafall. Har nog snart lärt mig att sticka strumopr, inte än, men snart hoppas jag.

Hoppas nu alla får en härlig vilosöndag.

Många kramar

 

   

precis utanför dörren möter detta mig....

 

  

kanonen har fått lite vitt på sig...

  

Även husvagnen har fått snö... dags att vinterställa kanske

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards