Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Nina - 5 oktober 2009 17:43

Idag händer de lite...

Tog en av mina kära grann fruar me och for över till Jämtland. Shoppa lite gardiner hos syster yster. Vi hade en härlig dag som avslutades med en kaffe och äppelkaka. Inte dumt de inte. Inte alla som har sån tur att man kan fara iväg me grannar så dära. Kram på dig.

Sen kom jag då hem, mörkt och ensamt som vanligt. Hämtade ved och skulle ned med det. Vad som sen hände är jag inte riktigt säker på...men jag hamnade på golvet nedanför trappen och veden lite utspridd på golvet. Kan säga att jag har nu väldigt ont i min kropp, extra ont. Har nog slagit mig ordentligt känns de som. Vi får nu se hur de går me nån gympa imorgon. Sådana här stunder känns det f-j-t att vara själv. Skulle vilja bli lite omhuldad nu.

Dotra ringde, hon har en tå som är blå.... Vi får se hur de går.

Så ibland händer de lite... hur man nu ska ta de...

Ja de var de det.

Kram

arg mus  

Av Nina - 5 oktober 2009 08:36

 

rosa blomma  

Numera är min sida med gästbok. Du får gärna skriva en liten rad där om du känner att du har lite tid och ork. Skulle vara kul att höra lite om dig och hur du har det, mår osv.

Välkommmen

 

Av Nina - 5 oktober 2009 08:28

 

gustaf  

 

 

 

 

Idag är det sonens datalektionsdag.

Detta innebär att han väntar på att mamma ska skriva några rader till honom som han kan svara på. Hans största dröm är ju att få fara på Disney och det ska bli när han blir STOR. Vad nu det innebär, för oss är det att vänta på att hans kommunikation kommer igång. För han själv är det så snart som möjligt.

Igår avslutades dagen med tandvärk som belv huvudvärk. Är inte direkt bättre idag. Inte nog med det, de är den dära dan i månaden idag. Kul, kul.

Igår var det som sagt snö här på gården. Idag är det frost. Vi får se vad det blir imorgon.

Ha en mycket god dag. Och välkommen till mina nya läsare, kul att ni gillar det ni läser.

Ha gott

Kram

 

i fönster  

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards