Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Nina - 26 oktober 2009 09:22

Tänk vad tiden kan gå... Redan måndag.

Det var ett par dagar sen jag skrev. Och jo, de har hänt lite faktiskt. Men kan säga att de bara är kul, kul.

I fredags var Lisa hit. Har inte träffat henne på ett bra tag. Hon har inte varit här på några år heller upptäckte vi. Tiden går bra fort ibland. Vi hade jättetrevligt och surrade på.

På lördag fick vi storfrämmande av Daniel och Elin. Dom tog sin bil och kom hit och hälsade på. De blev en massa och där... Det var jättekul att träffa dom och höra hur det står till. Dom har ju varit i Portugal tex så det var kul att höra hur de var. På söndag var Sören hit en stund. Så det blev en härlig helg med massor av vänner. Det kan behövas för jag är fortfarande inte fullt ut på benen. Ska tillbaka till doktorn idag för han ville det. Jag hoppas att det finns nån medecin eller nåt för jag har ledsnat på att ha de så här. När man själv får välja vilken dag man vill ha lite fylla är en helt annan sak än att ha de så hära. Inte kul. Om jag inte hade haft alla mina vänner vet jag inte hur jag skulle klara mig. Vet inte hur jag ska kunna återgälda all hjälp jag får heller. Jag är oerhört tacksam för mina vänner.

Denna dag då... ja, de blir mest till att snurra runt här tills jag ska till doktorn då. Inte mycket jag kan göra inte. Men obotlig optimist som jag är... de är bättre imorgon.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards