Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Nina - 19 oktober 2009 17:09


  


Om vi alla hjälps åt...

Kanske en dag vi finner en lösning.

Men vi kan inte vänta.

Stöd nu.

 

  

Av Nina - 19 oktober 2009 16:58

 

Tänk att jag har fått pratat med en hur trevlig sköterska som helst. De är inte vanligt. Men jag kan säga att hon var hur trevlig som helst. Hon lyckades också fylla i alla luckor jag hade från i torsdags. Det var mycket bra att få höra vad som hände som jag inte själv vet så jätte mycket om....  

Ja, imorgon då. Jo, jag har fått tid hos en annan läkare. Det känns jättebra. Hoppas nu att jag får hjälp att lösa mitt mysterium, alltså vad i håken som hänt. Fortfarande snurrar världen för mig. Inte alls kul. Nu är de bara att hoppas att de är en bra läkare denna gång som verkligen kan hjälpa mig. De återstår nu att se.

Sen har jag faktiskt fått telefon idag. Jättekul. Det har ringt några som inte hört av sig på ett tag. Vet inte om det är tack vare min blogg som jag vet att dom läser eller om de var något annat. Vad de än var så var de kul. Men jag är nog inte så jätte trevlig i luren. Orkar inte riktigt med att prata. Det är jobbigt dels att hålla i luren sen kommer ljudet rakt in i örat och det är inte skönt. Men de blir bättre, har de sagts.

Ja, ja.

Mommen, hoppas att de blir av snart. Jag håller alla bendelar jag har korsade. Det är verkligen dags nu.

Kram på er alla


  










Av Nina - 19 oktober 2009 08:58

Jaha, då har man lyckats med att bo ett par dagar på sjukhus då...

I torsdags när jag var på akupunktur kännde jag att jag var inte riktigt pigg. Har ju haft yrsel lite då och då efter jag föll utför trappan. Nåja, torsdags, som sagt, var på akupunktur allt gick bra fram till sluet. Kännde att det började snurra lite, mer och mer, illamående, kallsvettas...sen vet jag inte så mycket mera. Nästa veva är jag på akuten. Jag har då ett huvud som gör väldigt ont, kan inte vrida för det känns som om huvudet går av. Kan inte titta, hela världen snurrar när jag tittar. En läkare säger att det är virus på balansbenet i nacken. Blir inlagd på avd 16. Fredag är jag fortfarande väldigt dålig, kan inte titta förrän fram mot kvällen. Kan säga att det är som en riktigt dålig fylla......ingen man vill ha.

Lördag ville jag bara hem. Är fortfarande väldigt yr, kan inte gå riktigt känns som om man ska svimma om jag tar lite för många steg. Men jag mår inte illa eller har ont så jag fick åka hem.TACK Allt blir ju bättre när man är hemma. Tror man. Jag är hemma och kan inte göra någonting. Bara att sitta vid datorn var ganska svårt. SItter med ett snett huvud och ett stängt öga...men allt går. Gruvar mig tills jag ska hämta posten.

Jag som ville börja komma så smått tillbaka till jobbet, så händer detta. Jag kan inte göra nåtonting nu. Är ganska låst här hemma. De blir att ringa grannar när man behöver mjölk....

Nu ska jag sluta klaga, de finns de som har de värre men det känns ganska orättvist just nu.

Kram

 

sjuk flicka  



  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards