Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Nina - 22 maj 2011 19:55

 

 

Piller tiden är slut...å tur är väl det.

Att läsa om biverkningar är ju inget som man ska göra...eller? Jag gjorde inte de denna gång, de var synd. Naturligtvis så drabbas jag av en, inte nog med att man redan har psoriasis på hela kroppen, synbart, nu har man dubbelt upp av det. Maken sa att det såg ut som om någon skjutit mig med en hagelbössa. Kul, kul. De kliar så man håller på att bli tokig. Sen vill man ju inte klä av sig direkt...fast de är varmt. Önskar de fanns ett piller som tog bort allt också...jag menar, jag fick de ju av ett så då kan man få bort de av ett.

Annars, ja helgen gick fort. Fullt upp precis hela helgen. Men kul kul.

Ja, imorgon då börjar verkligen ned räkningen. Helt otroligt. Sista veckan innan det är tjänstledigt då. Ett jobb mindre. Känns lite kusligt konstigt fast samtidigt väldigt bra. Inte kliva upp varje morgon i ottan för att dra iväg utan man kan stanna och fundera en stund. Jisses va de känns bra. Men samtidigt kommer jag sakna mina elever något oerhört. Tur man kan träffas ändå. Har ju fortfarande mitt kontaktjobb kvar också.

Nä, nu ska jag dra mig tillbaka och bara andas. Imorgon är en ny dag.

Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards