Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Nina - 1 maj 2011 19:05

Ja, då har ännu en helg gått. Sista april och allt.

För första gången sen grabben började på Åsb så har vi varit barn ledig. Konstigt.

Så vad har vi då gjort.

Tja, vi drog till grannen. Där slog vi igång en brasa och gjorde kolbullar. Hur mysigt och trevligt som helst. Nog för de var lite kallt men vad gör väl det, de finns ju kläder. VI åt och had ede himla bra.

Idag drog vi in på stan, de var ju bilens dag och kollade lite, nog för att jag mest kollade Gold Wing som stod där....Sen handlade vi på nya affären som vi fått. MM, de är ungefär som ÖB. Kul.

Innan vi for hem bjöd gubben mig på mat på stan. Skönt, slapp hem och fixa midda idag. Nu har han farit för en ny jobb vecka. Å de ä ju även dags för mig...Men jag vet att de bara är fyra veckor kvar.....Sen har jag bara ett och ett halvt jobb kvar. De känns sååååååå skönt. Kom faktiskt på att man kanske skulle slå ner på takten lite och tänka på sig själv en stund. Det är ju ingen som tackar en för att man jobbar som en tok.

Nä, nu ska jag dra mig tillbaka i soffan och bläddra runt bland kanalerna, de finns säkert nåt man kan vila ögonen på mens man stickar.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards