Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Nina - 18 oktober 2011 21:31

 


Ännu en dag att lägga bakom sig.

Som jag sagt förut, tiden går fort. Har idag haft mycket trevligt sällskap av Lisa. Lite kaffe och surr.

Sen har de blivit lite av varje, sånt som man bara gör av bara farten, ni vet, diska, tvätta, damsuga mm

Sen, när jag väl fått i mig middan, tja då blev man som liksom lite trött då. Drog mig lite tillbaka och slumrade visst till i soffan. Men skönt var de.

Ja, sen tog jag tag i en sak som jag nu har hållit på med en längre tid... kolla de dära med kamera. Snurrade runt bland en massa sidor och ja, jag tog och beställde en. Men jag vet i sanningens namn inte vad jag har beställt egentligen. Det blev en massa snurr... Ska bli mycket spännande att se vad som kommer. Det skulle ta en vecka ungefär. Tror nog att jag inte säger nåt åt gubben än, ska nog lära mig först och sen göra ett uttalande. Men kontentan av de hela är att de är ganska dumt att yrvaken snurra runt på nätet och se och tycka att de där verkar ju bra och sen trycka på lite fler knappar och helt plötsligt upptäcka att jaha ja, jag har nu köpt mig en kamera....

De var de de. Som sagt, de kommer alltid nya bekymmer.

Kram och sov gott

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards