Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Nina - 3 oktober 2011 21:08

  

Jaha ja. Nu har jag gjort de. Alltså, åkt me shoppingbussen till Ullared. Man kan ju fundera vad man tänkte på när man helt frivilligt satte sig ombord på en buss för att tolv timmar senare vara framme.... Ja, nog skulle man kunna önska att de var lite närmare för att sitta så länge var ingen drömsituation direkt men de gick. Men alltså, jag for ner några dagar innan för min vän fyllde år så de blev lite firande där först sen på söndag morgon drog vi iväg.

En mycket trevlig resa med trevligt ressällskap och underhållande chafförer. Väl framme var de bara att bädda och få i sig lite mat för att sedan inta sovställning. Måndag var ju stora shopping dagen. I med lite frukost och sen in med stora vagnen för att verkligen plocka runt i hyllorna. Kan säga att de blev en hel del som ramlade ner i vagnen....

 

 

 

  Hittade denna "mjölkkanna" som jag bara inte kunde motstå så den fick faktiskt följa med mig hem....

  

Det plockades och packades hela dagen. Blev faktiskt två vänder för oss men kunde handla mer ändå.

Förstår helt de som har många barn att dom åker dit. Helt otroligt vad billig barnkläderna är, bävernylon overaller tex. Mycket för pengarna.

Sen är jag imponerad över personalen. Hur orkar dom efter en hel dag ändå vara så himla trevlig och hjälpsamma. Kassörskan var en solstråle utan dess like, fantastiskt.

Tisdag var jag bara in för att byta ut en sak. Sen gick jag tillbaka till vårt boende för att städa av.

Men jag hann faktiskt gå till Panduro och kolla lite också, ja, ja. De blev lite där med...

Hemresan började 11.30 och vi var i Sundsvall 00.00, så jag sov ännu en natt på ön. Onsdag, ja då var de till att gå på Jula och handla åt mannen, sen Willys och sen äntligen hem. Plockade fram allt jag handlat....sen dog jag av. De blev en eftermidda/kväll sittliggande ställning. Men på torsdag tog jag tag i allt för man måste ju få undan innan resterande av familjen kom hem. Såg ju ut som ett bombnedslag....

Ja så nu har jag alltså varit på en bussresa till Ullared.

Ja, jag kommer att göra det en gång till, men inte nu.

Trevlig och jobbigt och pank. Så kan man nog sammanfatta de hela.

Ha gott alla

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards