Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Nina - 5 oktober 2011 10:45

Ibland händer de ingenting, å sen kommer allt på en gång. Vissa dagar funderar man vad man ska hitta på för att andra dagar önska att det fanns fler timmar på dygnet. Ja, aldrig blir de riktigt bra inte, alltid rinner vågen över åt nåt håll.

Igår var de en skitdag, migrän. Hela dagen gick åt till att knapra alvedon, eez och tradolan. Låg hela dagen och sov hela natten också. Idag klev jag upp med ett bättre leende än igår. Tur är nog de, man ska ju iväg och ha kurs idag. Ska bli så kul, de var ett tag sen man var "kursledare" men jag tror nog att takterna sitter i ännu. Det blir alltså två dagar som jag kursar under några månader, helt kanon.

Har många funderingar över saker och ting.. Undrar hur de står till med alla gamla elever, har hört rykten om att verksamheten har flyttat. Inget jag vet någont om, ska bli spännande vart man skall ta vägen då ledigheten är slut. Några av de mina har jag träffat, en del väntar på mig, sååå gulligt. Men jag förklarade att de är ju bra om dom har skola under tiden också, men se de ville dom inte. Ja,ja.

Just nu vill jag väldigt mycket, men samtidigt vill jag ingenting... kan de vara hösten som kryper på?? Något annat som kryper på, tror jag, det är nog klimat förändringar i min kropp.... jag känner väldigt mycket väl hur de svajar och svettas. Kan inte tro att de är något annat, man börjar ju bli gammal så de ä nog bara att tacka och ta emot, men inte är de kul inte...Kanske de är de som påverkar en så man är som man är, inte vet jag, har inte en aning. Har ju aldrig varit med om detta och har ingen mamma att fråga. Undra om min syster kanske kan svara....Kanske man måste gå till de där hemska huset där dom har som oftast redan tagit emot sin kvot av samtal...om jag bokar tid nu så kanske man får komma nästa år..eller nåt. Ja, ja.

Allt ordnar sig

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards