Alla inlägg den 15 december 2011

Av Nina - 15 december 2011 18:52

 

 

De finns mycke som är jobbigt.

Just nu är de sonen, alltså,jag har väl inte så jobbigt som han har de. Tycker riktigt synd om honom, fast han är ju lite piggare...eller inte...

Annat som är jobbigt är när man riktigt känner att man glömt nåt. Vad de är kan jag inte komma på, men de riktigt kryper i kroppen på mig av olustkänsla. Vad sjutton kan de vara som jag nu glömt bort. Jag får verkligen hoppas att jag kommer på de eller att om de skulle vara nån jag råkat glömt att jag skulle ringa eller så ringer mig eller förlåter min totala glömska. Kan inte riktigt förstå att jag kan glömma så....

Ja, ja. Har gjort sista kurs passet nu för detta år. Ska visst fortsätta efter jul så de ä ju kul att de finns dom som vill att jag kommer.....

Igår var jag ju på  "Lilla Julfirandet" med min "brukare", det var hur kul som helst. Vi blev 120 personer på festen. Många kära återseenden, elever som jag inte träffat på länge. Å då kom tjatet, när kommer du tillbaka... Jag förklarade att jag är ledig ett tag till. Men glädjen känns varm när dom längtar efter en. Kul

Hade ju kurs igår också å sen detta så de blev en lååååång dag/kväll. Var hemma vid halv tio, trött, men möttes av en kärvänlig son som bara ville sitta o goas å de tackar man inte nej till.

Ja, som sagt, nu går jag på "julledigt" (delvis). Sten ska nog iväg en vända till, fast jag tycker de ä onödigt...

Har upptäckt att jag skulle behövt iväg en vända till på Birsta, men de sprack. Så då tror jag de får vara till efter jul, de mesta blir ju billigare då å så nödvändigt var de inte... När de gäller julklapparna så är ju dom klara.

Nä, nu ska jag mojsa ner mig me Erik ett tag.

Ha gott alla

Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards