Alla inlägg den 13 december 2011

Av Nina - 13 december 2011 10:59

Måste säga att jag blev mäkta imponerad idag.

Chefen över vårdcentralerna ringde.

Han hade även prövat i går em men då var ju vi på sjukhuset med Erik.

Alltså, han ringde idag igen och frågade vad jag hade på hjärtat. Jag berättade om mitt missnöje över vårdcentralen här i Sollefteå. Hur man inte kan komma fram osv. Han tog till sig och tyckte att det var väldigt bra att jag ringde och berättade. Han hade tidigare inte fått höra något. Det tycker jag är konstigt då jag vet att det är många med mig som har beklagat sig över systemet här. Han skulle framföra detta. Jag hoppas att det hjälper lite nu då. Men jag hoppas att många med mig verkligen framför sitt missnöje, hur ska det annars kunna bli någon ändring.

 

Ja, men så var vi ju in med sonen då. Hur duktig som helst var han. Det togs ordentligt med blodprov, flera rör, plus även stick i finger. Halsprov togs och sen fick han inhalera medecin. Erik var en hur duktig kille som helst, han tittade lite konstigt när dom fick "vispa" omkring med nålen då de inte  kom något blod. Att andas in i mask medecin var inga alls problem, han tyckte de var kul. Lite som maskerna som finns på flygplan....

Nu sitter han i sängen och är "sjuk". Han är faktiskt de. Vi fick lite svar och de var både bihåler och hals. Än så länge har han inte kommit på att han missar både lucia och tomte på skolan. När och om han kommer på de så får vi hitta på något....

 

Nu har även jag kommit på vad jag vill ha i Julklapp.... Barnvakt.... Jag skulle så gärna vilja åka med min man på julrean. Något som inte vi varit på någon gång. Varför?? Tja, varför inte. Det blir ju ingen resa före jul så då kan man ju lika bra åka efter jul.

Iochförsig så finns de säkert saker kvar i mitten på januari då Erik börjar skolan igen...men, de skulle vart roligt. Ja,ja. De får bli nån gång de me.

Nä, nu ska jag fortsätta göra nytta

Ha gott

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards