Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Nina - 30 augusti 2010 20:41

Denna dagen blev otroligt lång... Annars tycker jag oftast att måndagar är en väldigt kort dag. I regel brukar man ju vara utsövd efter en helg. Nu var de inte så denna gång. Tror inte jag sovit så dåligt som inatt, eller sovit, de blev inte många minuter. Det var inte bara värken som höll mig vaken, de var en massa som lät. Vad det nu var, sånt dära som bara låter. Men man funderar ju hela tiden, vad är det. Ja, inte var jag pigg idag inte men som tur är så har jag studier på måndagar och jag behövde all tid. Eftersom jag inte sov så var jag på jobbet redan strax efter sju, lite konstig tid men de funka då de inte är några lektioner. Hann med en hel del förberedelser inför studierna. Det är ju en massa material som man ska dra ut från nätet...

Förutom de, jag är jätteglad. Hittade en gammal kamrat som jag inte träffat på över femton år på nätet. Vi umgicks jämt. Ganska roligt, när man tänker tillbaka på allt som vi gjort. Många år sen men de känns som igår. De är ju riktigt roligt de dära med facen. Man hittar så många gamla vänner som man inte sett på evigheter. Kul att "se" vad dom gör och bor. Måste säga att alla är sig väldigt lika. Sen då, tja gubben jobbar kallt, dåligt väder de var vad han sa.

Nu ska jag snart stoppa mig själv i säng. Hoppas på att få sova inatt...

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards