Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Nina - 24 augusti 2010 21:51

Ja de ä en vanlig tisdag idag, eller kanske inte. Det beror nog helt och hållet på hur man ser det och hur man gör det. För vissa kan de vara en helt vanlig tisdag som sagt, för mig. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga egentligen... Kanske man ska hålla det inne eller, det är ju inte för känsliga öron... Just nu känns de lite upp och ner. Vad ska man egentligen tro? Hur ska de bli? Vad ska man göra? Det finns många frågor och ingen som kan svara. Det är svårt att bara vänta. Jag är ju en som verkligen vill ha allt klart, helst nedskrivet och gärna före innan de ska ske. Men vissa tillfällen är ju sådana att man måste ge sig till tåls. Det ligger ju inte för mig, så jag kan verkligen säga att man sitter i en knepig situation.

Ja, ja. Har hört att Erik har de bra nere på skolan och de känns ju skönt. Han verkar vara glad att vara tillbaka och det känns bra.

Ja nu har jag skrivit av mig lite men ändå har jag allt kvar. Så de kan bli ibland.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards