Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Nina - 18 augusti 2010 16:55


Jag blir så glad. Inte är de många inte som blir uppringd, samtal efter samtal med frågan: När börjar vi

Det är inte många förunnat att vara efter längtad inom skolvärlden. Jag menar, hur många längtar efter att gå i skolan igen... Jag kan dra mig till minnes att sommarlovet var det bästa som fanns under min skoltid.

Det har ju dragit ut på tiden denna gång. Jag är ju tjänstledig för att jobba med annat. Men som jag sagt och säger igen, den 23 är jag tillbaka.

Ha de så gott och vi syns då.

Kram


  

Av Nina - 18 augusti 2010 12:28

I morse när vi steg upp var de riktigt grå höst väder ute... funderade och planerade för inne bak och städ dag.

Nu är lunchen intagen och solen skiner som bara den ute. Härligt. Nog för att de blåser men det regnar ju inte så man ska inte klaga. Kan säga att det är perfekt torkväder så här tvättas de kläder mm.

Har en glad son idag. Vet inte hur de gick till, måste ha vaknat på rätt sida. Jag får ju låna datorn av honom för att skriva  

Nä, nu är nog maskin klar, dags att göra lite nytta.

Hoppas alla ni andra också har en underbar dag.

Kram

    

Doktor Erik in action...

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards