Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Nina - 17 augusti 2010 22:39

Jaha, då var man där igen då... alltså, tiden den bara rusar ifrån en. Snart har hela sommaren redan gått. På måndag börjar ju sonen skolan igen så då är det slut på min Tjänstledighet. Ska bli riktigt spännande och se vad som händer... man vet ju aldrig nu för tiden. Allt går ju så fort, det händer en hel del.

 

I helgen tog vi bort poolen. Erik var med och hjälpte till, helt plötsligt var han i poolen och tog ett sista dopp... med kläder på.

    


Det var riktigt roligt att se och kan säga att han hade roligt.

Jenny var hit förra veckan, Erik vart väldigt glad att se henne, han har inte gjort annat än tjatat om att han ska till henne sen dess. Jag har lite svårt att förklara, men tog till att vi " ringde" henne. Berättade att hon är sjuk, de var inte vad han ville höra inte. Han sa klart och tydligt ifrån, Vill inte Jenny sjuk. Ja, vad säger man då. Vem vill det. Ingen. Nu vill vi bara att hon ska bli frisk igen. Vi håller verkligen våra tummar nu att allt ska gå bra. Hon har en hiskelig massa veckor framför sig nu på sjukhus. Men allt går ju åt rätt håll så håll ut.

 

Annars, tja inte mycket. Vi sysslar och pysslar. Har plockat lite vinbär som vi går över till grannarna med. Själv har jag bara tagit lite som jag fryst in för ev göra paj ännu nästa helg. Vi ska ju ha kräft kalas.

 

I helgen var de en fågel som flög in i rutan, trodde den var död. Helt plötsligt rörde den sig men kunde inte flyga. Första gången man riktigt kunde ta en närbild...

 

För de som vill veta så flög den iväg strax efter jag tog bilden.

 

Ja, de va de de. Nu ska jag stoppa ner mig själv i säng.

Kram   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards