Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Oj då!!!

Av Nina - 13 april 2010 09:43

Har visst glömt att uppdatera...

Påsklovet har ju varit, igår skjutsade vi ner Erik till flyget. Vi hade fundering på att hälsa på Jenny, men Sten är fortfarande dålig så det känns onödigt att komma till henne med en massa bassilusker som hon inte är van vid. Sen vet ju inte jag som vanligt om det är allergin som satt igång min näsa eller inte...

Ja vi var alltså till stora staden Sundsvall igår. Var runt på de flesta affärer som kan tänkas ha soffor. Hittade inte någon som vi tyckte var som vi ville ha... Fortsätter att leta. Kan säga att det var inte fulla bilen hem. Vi väntar. Ska ju till Uppsala till helgen och kommande 14 dagarna. Spännande.

Annars, tja lovet har ju varit för Erik, jag har jobbat men det har ändå kännts som jag varit hemma mesta tiden. Det blev ju lång helg. Grabben har vuxit igen. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, måste byta hela garderoben....igen....

Något annat som är så kul så det inte går i ord att beskriva är att han har nu börjat teckna jättemycket. Hinner inte alltid med. Nu behövs det verkligen en assistent som har både styrka och tecken. Där går det inte att vika en tum.

Sen, tja, Sten är på akupunktur just nu, när han kommer hem ska vi bara vara. Känns jätteskönt att vara ledig utan några krav på något. Det behövs.

Ha nu gott alla

Kram

 

 


  

 
 
Ingen bild

mommen

13 april 2010 16:15

Hallo ! Har du grattat systra? kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards