Alla inlägg den 6 april 2010

Av Nina - 6 april 2010 22:18

Jaha, då var Erik till tandläkarn idag då... Det gick jätte bra, hos honom alltså. Men sen, när vi kom ut såg han ordet BIO. Inte något vi tänkt på ens, men han såg det. Ville dit och se film, vad han inte förstod var att det inte var någon filmvisning. Ett litet turbulent moment... det resulterade i att jag fick traska iväg till optikern för att sätta i glaset som for ur... Men sen var det över. Jag vinkade av grabbarna och återgick till mitt jobb. En vanlig dag alltså. Erik har nu förstått att en vän är sjuk, det tycker han inte alls om. Han tittade på bilderna länge, sen tittade han på mig. Jag tecknade att hon är sjuk, Erik ruskade på huvudet och tecknade ****** frisk. En varm glädje spred sig i mig, han spontan tecknade. Vi skrev på en gång i hennes blogg, naturligtvis. Det är många tankar som finns hos henne.

Annars, tja påsken har varit och den har varit mycket bra. Sol om vartannat, hälsat på min syster och myst en hel del. Nu är det ju lov för Erik, och gubben har fått hoppat in som assistent, ingen har dykt upp ännu. Jag, ja jag jobbar.

Sen var det nog inte något mer för denna gång.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards