Alla inlägg den 30 december 2009

Av Nina - 30 december 2009 18:44

Imorgon är sista dagen på detta år. Ett år som jag tycker innehållit mycket som jag gärna glömmer. Sjukdom, död mm. Nu ser jag fram emot ett nytt år. Ett år med bara glädje och friskhet. Det är vad jag önskar.

Här, tja igår var det över 30 grader kallt. Idag har vi faktiskt haft så varmt som 18 under dagen... så som ni förstår blir det inte mycket av att vara ute. Nä, det är här inne vid elden som vi sitter och njuter mest Erik vid sin dator och jag med stickning. Sten, ja det är mycket sovande för honom. Han är fortfarande dålig, feber och huvudvärk, den 8 ska han iväg och röntga sig. Det känns bra att han blir ordentligt undersökt. Nu är det lite oro i min mage över vad som stundas skall, det är bara att hålla tummarna att allt går bra och att det inte är något. Hjälp mig med att hålla alla tummar.

Ja då var det dags att gå tillbaka till imorgon, som sagt sista dagen på detta 2009. Vad ska man då hitta på? Tja, vi ska bara umgås. Om det blir familjen eller fler det får vi veta imorgon. Spelar ingen roll om det kommer flera, har alltid mat så det räcker. Trevligt skulle det vara, vi får se. Hoppas nu att det inte blir så kallt för vi har ju köpt raketer, Erik pekar och berättar att det ska vara det då....

Ja, ja. Vi får se.

Skriver en rad imorgon. Nu ska jag inta soffläge.

Kram

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards