Alla inlägg den 29 december 2009

Av Nina - 29 december 2009 18:43


Kan inte annat säga än att det är nu hutlöst kallt ute. När jag steg upp i morse var det "bara" 27,9... Min tänkta resa till Birsta ställde jag omedelbart in. Men måste till stan och på ICA. De var bara att ta tjuren vid hornen och bege sig av. Fort var de gjort, tror aldrig jag varit så snabb någon gång. Hann med banken, Lindex, KapAhl, Holmbergs sport och Akademibokhandeln på under en timme. Då måste jag tillägga att jag var även i provhytten nån vända för att pröva lite nytt.... Sen var de ICA och nyårsmaten. Nu hörde jag att det ska nog bli kallare... kollade nyss och det var 28,6. Vartåt går vi nu??? Nya istiden kanske. Inte har vi fått direkt mycket snö heller. Det har blivit lite upp och ner tycker jag. Södra Sverige har snön som vi är van, vi har fått otrolig kyla. Men jag kan tillägga att den som är lyckligast av alla är nog sonen. Han älskar att det är kallt ute så han kan vara inne.... Så, inget ont som inte har något gott med sig.

Ja de var de de.

Ha de så gott alla.

Stor kram

 


  

En gammal bild på mig i både kyla och snö på Alnö.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards