Alla inlägg den 20 december 2009

Av Nina - 20 december 2009 23:06

  

 

Snart är det jul.

Sonen längtar som bara den. Han räknar nu dagarna. Pekar och berättar vilken dag som tomten kommer med paket.

Som jag sagt förut så har det varit riktigt kallt ett par dagar. Nu har äntligen snön kommit hit. Hoppas det fortsätter. Har snöat nästan hela dagen och vi vill ha mera. Längtar efter att ta fram skotern och dra iväg på en tur. Bara att hålla tummarna.

Denna vecka är det fullt upp. Imorgon kommer de nån sån dära besiktiningsman. Det är försäkringsbolaget som har nån sån där drive. Bara att ta emot. På tisdag kommer Jenny och Agnes hit, vi ska ha lilla Julafton här med lunch och paket. På onsdag ska jag in och önska min brukare god jul och sen på torsdag är det ju julafton. Däremellan ska jag pynta, göra skinkd och kålrotslåda. Annars är maten och alla bakverk klara. Känns skönt. Snart kan vi fira "mat" jul....

Nä, nu ska jag ta och knyta mig. Ny dag imorgon.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards