Alla inlägg den 27 december 2009

Av Nina - 27 december 2009 11:55

  

 

 

Just nu lånar jag datorn av Erik. Han är snäll han. Vill ju bara uppdatera lite på bloggen.

Julafton är ju slut och med det paket... trodde vi ja. Igår kom stora sonen med flickvän hit. Och vad fick vi....Jo en sån där digital fotoram. Nu är vi riktigt moderna. Jättekul. Vilken fin gåva. Vi satt som några fån och stirrade på skärmen. Där var bilder från Stens 50 års kalas. Nu ska vi lära oss hur man lägger in mer bilder. Jättekul.

Erik, tja han är nog ganska nöjd. Vi var i förrgår till svågern och svägerskan, fikade och blev bjuden på midda. Inte dumt de inte. Erik han fick låna datorn så han var inte ledssen han heller.

Idag då, ja de har snöat en hel del så Sten han är ute i skottarsvängen. Kallt är de också, 15 grader. Men som sagt, Erik och jag lider inte av det inte. Vi sitter i värmen och har det rätt gott. Just nu stundar det lunch, sen får vi se om vi kan ta och pyssla lite, han fick lite målargrejer i julklapp.

Nä, nu ska jag lämna tillbaka datorn till Erik.

Just ja, nån av de närmsta dagarna ska jag bege mig till Birsta på rea shopping, jättekul, de är min julklapp.

Kram

 

  

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards