Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Nina - 20 januari 2009 19:07

Jaha, då var man hemma då... eller inte. Är hos grannen och väntar på att kaffet ska koka färdigt. Det är så härligt att ha såna grannar som vi har. Att bara kunna studsa in och säga hej. Sätta sig ner och surra på.

Jaha annars då. Tja, jobbat som vanligt. Avslutade dagen med att vi tog lite extra tid på bibblol Jättekul. Vi har idag börjat titta lite på släktforskning. Kul att se om vi hittar några anfäder.

Nu blir det inget mer från mig idag. Nu är kaffet färdigt så jag ska vara trevlig. Inte svårt.

Kram på er alla

 

Av Nina - 20 januari 2009 11:38

Först kan jag säga att vi hade data avbrott här på jobbet. Har suttit med it-support ett tag. Nu som ni ser är det åtgärdat.


Ringde två minuter i åtta till läkarn och döm om min förvåning. Han svarade efter två signaler.

Ibland är det inte lätt att förstå varandra. Men till slut gick det. Han ska nu skriva en remiss till allmot. så jag får träffa läkarn där. Mycket bra. Sen tyckte han att jag skulle stanna hemma en vecka minst... Konstig läkare. Han måste ju veta att man inte bara kan vara hemma. En vecka går ju men om det ska vara mera måste ju han skriva intyg. Ja, ja. Vi får se. Om jag är lika dålig på måndag kanske jag stannar hemma ett par dar.


Ja du Jenny. Tänk att bara ligga och glassa.... Sten sköter elden men jag får nog äta druvorna själv.. ha ha.


Nu är det snart dags för lite lunch.

Ha de

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards