Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Nina - 7 januari 2009 07:05

Jaha, då sitter man här då med en kopp kaffe.

Ledigheten är nu slut och arbetet tar vid.

Det var lite motigt i morse att stiga upp när klockan ringde. Men sen kom man igång. Och känner redan nu när man fått i sig några droppar kaffe att det kommer bli en bra dag idag.

Igår fick vi lite besök. Först kom Sören och Annika, när vi satt och fikade dök Håkan och hans kvinna upp. Jättekul.

Annars då, tja, kallt. Hemma hade vi sexton grader. I Långsele var det nitton grader och här i stan är det femton. Lite skillnad är det på vägen.

Undrar just om de vaknat hemma... Både Sten och Erik sov när jag for.

Hade lite problem att få upp garage porten. Det hade frysit till. Min granne var på väg till jobbet och såg mina problem. Han hann inte komma och hjälpa för jag fick upp porten alldeles själv...

Nä, nu är kaffet slut. Dags att sätta igång.

Kram på er.


Och Mommen! Försök att njuta lite oxå. Inte bara slita.

Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards