Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Nina - 8 januari 2009 16:07

Är fortfarande på mitt arbete. Börjar bli lite seg. Tog mig en liten kaffepaus nu. Känns nästan som om jag kanske skulle ta och åka hem. Det är nog bättre att jag tar en vända imorgon oxå. Lite snurrig nu.

Har iallafall fått mina glasögon tillbaka nu. Kan vara det som gör att jag har lite ont i huvudet. Inte van att "se". Tog och beställde en tid för undersökning också. Lika bra. Det var ett och ett halvt år sedan sist. Bra att kolla. Funderar på om man skulle köpa nya glasögon genom Lens Away. Har hört att det går bra. VI får se.

Nä, nu plockar jag ihop och far hem.

Kram


Av Nina - 8 januari 2009 11:27

Snart skall jag ta lunch. Det var nåt jag inte gjorde igår. Jo, åt gjorde jag men mer var det inte. Idag skall jag gå på stan och äta. Vet inte vad eller vart. Jag är nu hungirg.

Ha en bra lunch du med.

Kram så länge

Berättar mer vart och vad jag åt sen... ikväll eller så


Av Nina - 8 januari 2009 07:41

Oj vad veckan gått fort...

Är på jobbet. Inte lika kallt idag. Men måste säga att jag hellre skulle vilja vara hemma. Det var ju bara sju grader hemma och här är det tretton. Jag ska ju på em på stan...

Nåja, det ordnar sig. Bara solen kommer så...

Idag är de bara att fortsätta. Började igår med att gå igenom materialet. Det är en hel del. Men det blir nog bra.

Kanske man ska göra lite mer skrivjobb skönt att sitta en stund.

Igår blev det en lång dag. Kom in vid kvart i sju och hem vid sex. Idag var hon kvart över innan jag var här. När jag går hem har jag ingen aning om. Det blir när det blir. Men timmar blir det...

Nästa vecka kommer eleverna. Det ska bli jättekul och höra hur de haft det.

Nåja, nu fortsätter jag med mitt.

Kram


Jenny.. de sov nu oxå...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards