Alla inlägg den 28 april 2011

Av Nina - 28 april 2011 19:21

 

 

Nu har de hänt igen...

Måste säga att ansiktsboken är bra bra ibland...

Har nu åter hittat en vän från "förr".

Känns faktiskt som en evighets evighet sen det var vi riktigt umgicks.

Men om jag tänker efter så är de faktiskt det....25 år sen. Hmmm, tiden den går.

Men som sagt, hur kul som helst.

Annars, tja, möte på dagen. Allt klart med mitt "nya" jobb då. Det blir ju så att säga ett mindre bara när jag går på tjänstledigt, har ju som vanligt flera jobb samtidigt. Och ja, timmarna räcker faktiskt till...ibland...på ett dygn.

Sen har jag ju deklarerat, inte en rolig sak, fast att man kan göra det via ett litet tryck är ju en "rolig" sak..Sen är de ju som så att man lär så länge man lever, vore bra om jag kollade upp lite innan det är försent. Å vad var de nu då, jo, det har dragits för lite skatt...kul,kul,Nä, de blev ju naturligtvis kvarskatt. Ja, ja, man lär så länge man lever.

Har nu gjort brölloppskorten klar, de blev lite fler än vad beställningen var på. Men när man ändå är på G så kan man göra några extra, kan alltid vara bra att ha några på lager fall det är fler som vill inhandla...

Nä, nu lägger jag ner detta och tar fram min virkning.

Ha gott alla och

Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards