Alla inlägg den 12 april 2011

Av Nina - 12 april 2011 21:32

Ja jag vet, de stavas hjärn, men de känns mer som ett järn, kanske ett spett till och med.

Ja vad ska man säga. Har idag tittat på en alternativ skola för sonen. Har inget ont att säga om vare sig personal, kursutbud men.....de är en skola där det finns 1299 elever till.....känns inte helt optimalt för sonens räkning. Men vad vet man. Man ska ju aldrig säga aldrig fast just nu känns det inte som det bästa alternativet. Tur att jag inte behöver bestämma mig idag.

Annars, ja, de ä ju föräldraveckan. Dagen har tillbringats på denna skola då, för att gå runt och titta på vad de har att bjuda på. Å nog var de en hel del. Jag var nog mest livrädd för att tappa bort den som visade oss vägen för om jag skulle gjort det så hade jag aldrig hittat ut....de var en STOR skola kan man lungt säga.

Veckan fortsätter med möte, möte och så tar vi ett möte på det då. Men därimellan kramas med sonen och träffa lite andra föräldrar. Alltså, precis som det ska vara när man är på en föräldravecka här.

Kram kram

 

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards