Alla inlägg den 8 april 2011

Av Nina - 8 april 2011 19:25


 


Då har man så dära roligt igen då.

Tänk vad lite som behövs för att roa en i dag.

En liten apparat som man håller i sin hand och behöver bara ett finger till så händer de en hel del. Ibland lite för mycket. Kanske man skulle gå på handhavande kurs. Å vad är det jag pratar om nu då...jo, min nya mobil. En liten lime grön sak. En telefon som har en hel del i sig som jag inte förstår men som sagt, pilla lite till så ska de nog gå. De va nått som hette nåt på android eller nåt också. Ja inte förstår jag inte. Modern har man väl blivit. Kan gå in på vårt eget nätverk och surfa runt också, märkte jag. Ja, som sagt, man lär sig.

Annars då. Tja, sonen är i Gnesta nu, nästa vecka vi med.

Just ja, igår träffade jag Pelle, länge sen sist. De var kul att surra lite.

Kvällen ikväll ligger nog i hockeyns tecken kan jag tro. Jag får plocka upp lite stickning eller nåt. Har ju lite att göra.

Har lyckats sälja en pläd, bra gjort av mig då jag inte har tagit något utanför dörren för att sälja...de går bra ändå. Så alltså, om nån behöver nåt eller så, kanske de finns att köpa här...eller nåt.

Nä, ha de så gott alla vänner. Här kommer dagens visdomsord så Kram från mig

 

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards