Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

Ännu en dag

Av Nina - 7 mars 2011 19:33



Ja då kan man lägga en dag till bakom sig då.

Har nyss ätit och sitter nu här med en kopp gott kaffe, bara för att ta igen mig lite.

Å vad har hänt idag då!?

Jo kan säga att vi är många på elen nu. Kunde inte förstå varför datorn slocknade och hade sig. Kollade strömmen och kabel och allt. Men de såg ut som de skulle. Hmmmm, ja just ja, vi är ju fler som delar på elen nu... kanske man skulle kolla hur de var med säkringarna...å där var felet. Bara att "ploppa" till så var de löst. Men det dröjde bara en liten stund till, sen var de dags igen..så kan de bli när man är många som delar elen.

De hanns me mycket idag, en riktig djupdykning bland alla papper och sånt. Plugget hanns med en hel del så de känns riktigt bra, duktig flicka. Väldigt aktiv dag som sagt.

Sen så kan jag ju säga att man har en del läsare som sitter på lite högre stolar.. hoppas nu att inte arbetstiden går åt till att läsa utan att det är fritiden som används till sådanna sysslor. De gör ju jag.

Har inte så mycket att tillägga, menar, att försöka använda sandpapper på min näsa kan bli svårt, de ä ganska hårt. Men jag ger mig inte. Allt kommer att få upprättning, man skall inte vika när man inte har något gjort.

En annan del i de hela är ju de att man skall vara överallt, boende frågan... ja, ja. De ä mycke nu, som vanligt en massa rappakalja, men de ä ju för mig.

Kram

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 28 februari 2013 22:31

Ja så kan man lägga åter en dag bakom sig. Faktiskt ganska händelserik sådan. Vet att de ä torsdag men va å hämta sonen, han får en dags sportlov... Bättre än inget alls. Det började med att tåget vara försenat, faktiskt blev de 35 min sent å int...

Av Nina - 27 februari 2013 19:35

Ja då var de då onsdag och veckan snart slut, eller, de ä ju precis i miten... Imorgon hämtas sonen hem så vi får ha en mysig lång helg. Hoppas att vädret håller i sig så vi kan premiär grädda våfflor ute som vi brukar, eller korv eller nåt... Ba...

Av Nina - 27 februari 2013 00:42

Läste ett inlägg tidigare ikväll som tog mig tillbaka. Det var försäkringskassan som återigen gör en blunder. Dom kan verkligen både såra och vara klumpiga. Denna gång handlar det om en 23 årig kille med cancer som valt att vara sista tiden hemma....

Av Nina - 26 februari 2013 11:05

Ooops. Tittade i kalendern. Oj då, kanske man ska ta å kolla om man ska ta nå sprutor å sånt... De ä ju bara 48 dagar kvar innan vi lättar.... Oj, oj. Å jag som inte har nå sommar kläder.. Blir nog dags att ta sig i kragen o göra lite djudykning...

Lyx

Av Nina - 26 februari 2013 10:59

Vilken lyx de ändå är med dusch. Igår fick vi äntligen mot kvällningen tlll den... Nu står den där och fungerar perfekt. Efter att i tre veckor måst fara iväg för att duscha så märker man att de ä lyx att ha hemma. Många saker tar man för givet. ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards