Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Nina - 3 mars 2011 17:37



Jaha ja. Då gjorde jag de igen då. Glömde alltså, detta minne. Hade ju så fint bestämt mig för att jag skulle uppdatera mig lite bättre. Men vad blir de då... självklart kommer de dära minnet in. Alltså de där man har ganska dåligt av. Men nu får jag ta mig lite tid och skriva ner några rader.

Det har självklart hunnit hända en hel del. Erik är hemma på sportlov just nu och jag kan säga att här har det verkligen sportats....då iform av att titta på tvn. Redan på lördagen var vi alla tre ganska under isen. Både jag och Sten började redan på torsdagen. Så vi har varit inne och sportat ett par dagar och tittat på den härliga solen som lyst från en klarblå himmel...ja, ja.

Idag fick vi besök av Jenny, vi gräddade våfflor ute i stormen. De gick de med. Jättekul att träffa henne, Erik blir så glad över att se henne. Kul.

Ja nu är vi äntligen klara med trappen och gillestugan. Känns skönt och jag är riktigt nöjd.

Sen var de ju det dära med Tjänstledigt. Jo, de blir nu av. Kommer att vara hemma från den 1 juni och ett år framåt. Det känns så jätteskönt. Skall naturligtvis vara med Erik och sen kanske man kan hinna komma ikapp sig själv. Det är i allafall vad jag har i sikte. Vad som händer när året är slut....ja de får vi ta då.

Nä, nu ska jag återgå till sonen. Ha de så gott.

Kram

      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards