Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Nina - 6 mars 2011 17:11

 


Åter en dag i sportens tecken. Nog för att bilden har några år på nacken, men de visar att även jag har varit prinsessa.

Jo, de har varit skidor hela dagen. En riktigt kul dag för oss här i Ångermanland då Helena tog hem bronset. Grattis Grattis.

Annars kunde man också läsa att det skulle stängas förnster och dörrar i Ramsele. Och nu kan jag säga till alla de som undrade, de är åtta mil ungefär till Ramsele så vi drabbades inte av den brinnande transistorn. Så de så.

Idag har jag mest hållt i mitt huvud, man skulle kunna tro att de var fest igår, men ack nej. Synd de, jag menar, då hade man ju förstått varför huvudet dunkar så in i nordens idag. Kanske man håller på att bli sjuker eller nåt.... inte är de för att få vara hemma för att se några skidor på tv inte, de är ju inget imorgon.. Det får nog bli en mycket tidig kväll för mig ikväll.

Imorgon drar sonen iväg igen. Om han skulle få som han vill så är det till Thailand han ska. En av personalen skall dit och har visat både biljett och på datorn, nu har sonen fått för sig att han ska med....ännu ett problem att försöka lösa, inte lätt. Men vi hoppas att det rinner av sig. Fast med facit i hand då det gäller Disney World som han tjatat om i säkert 5-6 år så har han minne.

Nä, nu drar jag täcket över mitt huvud. Ha gott alla vänner.

Kram

  

Bilden är från då Helena tog Guld, men den är lika go nu.

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards