Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Nina - 7 juli 2010 21:19

  

Ja en del gör ju det i ordets bemärkelse. Alltså tankar i skogen.

Nu pratar jag om de stackarna som jobbar där, i skogen alltså...

Just nu lider jag lite med dem (i synnerhet maken). Det är ju inte lite varmt nu, tänk då hur det är i skogen.

VIsst, de är härligt att vara och ströva runt i skogen. Men dessa människor gör ju inte det precis. Vissa sitter i maskiner som (nyare) har AC. Men sen har vi dessa röjare. Inte bara kvisten försöker de bli fri, all broms, mygg, knott och annan ohyra jagar de febrilt och blir ej fri.

Ja de är tankare i skogen de!

Ha de

Kram

Av Nina - 7 juli 2010 21:15

Ingen nyhet me de inte...

Just nu funderar jag rätt mycket, än hit och än dit. Man ska ju inte beklaga sig så då gör jag väl inte det då...

Men de är nästan så man skulle kunna göra det. Vet inte riktigt hur hösten blir eller om det blir nåt. När man inget vet är det svårt att kunna planera alls. Hur är det egentligen tänkt och vem är det som tänker. Lösa boliner i den blåa luften som tyvärr går över huvuden eller låter huvuden rulla...

Ja, man kan ju undra hur detta kommer att sluta


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards