Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Nina - 6 juli 2010 21:25

  

 

 

Försökte med att ordna korsdrag idag... de var ganska svårt, ingen vind som kunde hjälpa upp..Bara 28 grader varmt.

Funderade på det, i vintras klagade man på att det var så kallt. Då var det svårt att få upp värmen här i huset. Nu är det så varmt så det är svårt att få in kylan... eller hur man nu ska säga. Tur att Erik har en takfläkt iallafall.

Dagen idag har inte varit angenäm direkt. Har hållit mig inne, nära toaletten. Alltså, min dag idag. Igår var de sonen, idag jag. Tur att det är en snabb magsjuka. Erik tyckte nog att han var riktigt rolig här ikväll. Han drog iväg ut och hittade vattenslangen som blev kvar i morse efter att jag vattnat blommorna. Han stod där gladeligen och vattnade den inglasade altanen...inte tyckte jag att det var speciellt roligt inte. Nu vet man vad man har att göra....putsa fönster.

Ja, ja. Han hade roliga minutrar iallafall.

Kram

 

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards