Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Nina - 5 juli 2010 19:25

Ja i morse var de inte de allra bästa vädret ute, eller, jo nog var de ganska bra. Varmt, disigt och blåsigt. Men de gick över. Diset alltså.

Erik har inte haft sin bästa dag idag inte. Risig i magen, de har varit hans dag. Men vi trotsade alla jäntelagar och tog oss en liten promenix för att kolla trampbåteåkande tjejerna. Hann se dom innan vi fick bege oss hem igen... Men nu, peppar peppar. Jag tror de lagt sig. Får se vad morgondagen har att bjuda på.. kanske de ä min tur. Jag har faktiskt varit en hel del på altanen idag, det har varit varmt som sagt, men ute blåser det. Eftersom jag behövde vara nära ingången var det ett perfekt alternativ att sitta/ligga på altan. Kanske att de var i två timmar...känns som betydligt mer..om man tänker på att skinnet tramar alltså, ha ha

Ja de var de de.

En vecka kvar innan gubben går på semester.

Kram

  

I söndags var Erik ute och provade "bågen"

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards