Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Nina - 12 februari 2010 20:50

  

Tänk vad roligt det är egentligen med facebook. Faktiskt. Man hittar en massa "gamla" vänner där. Sådana som man inte sett på..ett tag. Hur kul som helst. Sen finns det ju en massa där som jag inte riktigt förstår... som te x Farmeville, har inte en aning och susning, men att hitta gamla klass kamrater och se/höra hur de har det är ju hur kul som helst.
Det börjar nog bli dags att dra ihop ett gäng och surra lite.

Nu är det fredag kväll och jag ska dra mig tillbaka.

Ha gott alla

Kram

  

Av Nina - 12 februari 2010 12:49

Dagens sysselsättning.......

 

 

  

Av Nina - 12 februari 2010 10:44

 

Tror jag fått "Nalleflunsa"... Otroligt vad söta nallar det finns. Det finns fler än jag som tycker om nallar så jag vill dela med ming några.

Kan berätta att det är strålande sol ute idag men det ligger kring 20 graders kyla. Inte så frestande att gå ut, fast det skulle jag ändå inte göra som det är idag. Hinner nog mest bara till brevlådan innan det är dags att gå in och byta, ja,ja.

Hade fundering på att åka till Sundsvall denna helg, bara umgås och gå ut, ha kul. Men det rann av mig...

Det finns så många tankar som snurrar runt i min skalle just nu. Vet inte riktigt hur jag ska sortera dom eller vad jag ska göra. Ibland skulle det vara skönt att bara krypa ner under täcket och dra det över huvudet. Fast det är ju inte heller skönt, får ju bara mer ont i kroppen då.....

Jaha ja, vad ska man göra i helgen då??  Det får bli att vila.

Kram

 

  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

En liten hälsning kanske...


Ovido - Quiz & Flashcards